EDULLISESTI ELOKUVIIN 2024

Jyty Hiidenharju ry:n jäsenetuna saat edullisesti leffalippuja Vihdin Kinoon, Nummelan Kino Akseliin, Lohjan Kino Vaakunaan ja Karkkilan Kino Laikaan.

Vihdin Kinon ja Nummelan Akselin liput 8 €/ kpl.
Yhteyshenkilönä toimii Mirja Ojala, johon voit olla yhteydessä sähköpostilla mirja.ojala@vihti.fi ja sopia lippujen hausta.

Lohjan Kino Vaakunan liput 8 € / kpl.
Yhteyshenkilönä toimii Minna Niinikivi, johon voi olla yhteydessä sähköpostilla minna.niinikivi@lohja.fi ja sopia lippujen hausta.

Karkkilan Kino Laikan liput 8€ / kpl.
Lipun 8 euron alehintaan saat Kino Laikan kassalla näyttäessäsi Jytyliiton jäsenkorttia ja kertomalla oman nimesi lippua ostaessasi. Ostamalla lipun jäsenetuhintaan hyväksyt, että nimesi kirjataan muistiin. Näin yhdistys pystyy seuraamaan jäsenetuhintaisten lippujen menekkiä.

Elokuvalippujen maksu suoritetaan Jyty Hiidenharju ry:n tilille FI36 5297 1420 0141 01 ja viite on 2008.

HUOM! Lippujen kokonaismäärä enintään 12 lippua / vuosi / jäsen.
Esim. voit ostaa 6 lippua Kino Laikaan ja 6 Vihdin kinoon, mutta et molempiin 12 lippua.

Muistathan olla yhteydessä hyvissä ajoin, jos elokuviin meno kiinnostaa. :)

KOULUTUSTA

Koulutusvastaavan tehtäviä hoitaa Antti Luukkanen, antti.luukkanen(at)dnainternet.net tai p. 044 2410 780

Jytyliitto järjestää ammatillista ja muuta koulutusta jäsentensä taitojen lisäämiseksi virkistäytymistä unohtamatta.
Kurssit järjestetään paikallisesti, siten että matkat eivät ole kohtuuttoman pitkiä ja kursseille on helppo tulla. Kurssit ovat viikonloppuina.

Kurssitarjontaan ja niiden ohjelmiin voitte tutustua:

Mikäli olet kiinnostunut jostakin kurssista ilmoita kiinnostuksesi koulutusvastaavalle Jyty Hiidenharju ry:n ilmoittamaan määräaikaan mennessä Koulutusvastaava tarkistaa, että Jyty Hiidenharju ry osallistuu kustannuksiin
Ilmoittautujan osalta ja ohjaa hänet ilmoittautumaan itse Jytyliiton sähköisissä asiointipalveluissa Jässärin kautta.

Pääsääntöisesti Jyty Hiidenharju ry on maksanut kurssikulut ja Jytyliitto matkakulut.

Jyty Hiidenaharju ry:n hallitus käsittelee kuitenkin aina kursseille osallistumiset ja päättää kustannusten korvauksesta.
Huom!  kurssi-ilmoittautumiset aina ensin Antille eikä suoraan Jytyliittoon.

Hyviä, antoisia ja virkistäviä kursseja meille kaikille

Ammattiliiton kaikki jäsenedut löydät linkin takaa