Puheenjohtajan terveiset

Joulutervehdys 20.12.2021

Jyty Vihti ry:n 60 –toimintavuosi starttaa 2022.
Juhlimme sitä syksyllä ja siitä tiedotetaan tarkemmin myöhemmin.

Muistutuksen sanasena, nyt ei kannata lähteä eräiden liittojen harrastamaan jäsenmaksujen alennusmyyntiin. Nämä maksuthan saat vähennyksenä muutenkin verotuksessa ja voit vaikka vähentää suoraan verokortille arvioidun jäsenmaksumäärän. Tarkemmin eri liittojen etuja tutkimalla, heidän etunsa eivät ole samalla tasolla kuin Jytyllä. Esimerkkinä vakuutusalennukset IFistä ja Kalevan henkivakuutus, josta alennus on jopa yli 70 % liiton jäsenille.

Ammattiliitto Jytyn kaikki jäsenedut löytyvät sivulta https://www.jytyliitto.fi/fi/jasenyys/jasenedut/Sivut/default.aspx. Yhdistyksemme omat jäsenedut löydät sivulta https://jytyvihti.yhdistysavain.fi/jasenedut/ , sivuille päivitetään joulukuun aikana ensi vuoden jäsenedut.

Korona koettelee nyt kovasti niin töissä kuin vapaa-ajalla. Jaksamista kaikille ja niille joille loma koittaa rauhaisia lomapäiviä.

Toivotan Jyty Vihti ry:n puolesta hyvää joulua ja vielä parempaa ensi vuotta kaikille.

Jussi Keskinen
Jyty Vihti ry:n puheenjohtaja

--------------------------------------------------------------------------------------------

02/ 2021

Hei

Olen  Jussi Keskinen ja toimin koulusihteerinä Nummelan koulussa sekä Nummela skolanissa. Aloitin työskentelyn Vihdin kunnassa 1.8. ja Jyty Vihdin hallituksessa 1.1.2021 ja heti puheenjohtajana. Minulla on melko pitkä Jyty historia 2000 –luvun alusta. Olen toiminut valtuustossa kaksi kautta ja mm Jyty Kirkkonummen hallituksessa 15 vuotta ja luottamusmiehenä. Työpaikkamuutosten, osin ajanpuutteen ja matkustelun takia lopettelin nämä muutama vuosi sitten.,.

Harrastan ruuanlaittoa itselle ja isohkoille ryhmille. Toinen harrastukseni on omatoimi matkailu halvalla, reppu (ei rinkka) selässä toureilua eli paikasta toiseen, ei juuri koskaan paikasta aa paikkaan bee. Matkakumppanina minulla on blogeilija Linda Lunni sekä perheeni. Pari kertaa jo pallo kierretty, viimeksi 2019-2020 ja juuri koronan alta takaisin. Kolmas harrastus on penkkiurheilu ja mm Valioliigaan tulee katsottuna niin netistä kuin paikan päällä. Kaikesta edellämainitusta voi liittoasioiden ohella kysyä vihjeitä eli oli kyse sitten ruuasta, matkustamisesta tai Valioliigasta.

Työskentelen koululla maanantaista – torstaihin ja silloin minut saakin parhaiten kiinni.

Toivotan kaikille uusille ja vanhoille jäsenille iloista alkanutta vuotta. Vaikkakin korona hieman varjostaa, niin nautitaan nyt ainakin kunnon talvesta.

Jussi Keskinen