GREASE -musikaali Messukeskuksessa, yhdistyksen tuki 10e/jäsen.

• 21.4.13.5.2023
  • Helsingin Messukeskus

KEVÄÄN 2023 SUURIN JA SIISTEIN SHOW ON GREASE

Rakastettu GREASE -musikaaliklassikko valloittaa Messukeskuksen Amfi -teatterin. Musikaalin käsikirjoitus, sävellys ja sanoitus on Jim Jacobsin ja Warren Caseyn käsialaa.
Musikaalin ohjaus ja koreografia Marco Bjurström ja Peter Pihlström. ” Lisätietoja musikaalista https://greasemusikaali.fi/

Vihdin eläkeliitto järjestää matkan bussikyyteineen 29.4. Helsingin messukeskukseen GREASE -musikaaliin
ja kutsuu Jyty Vihti ry:n jäseniä (aveceineen) mukaan.

GREASE -musikaali Messukeskuksen AMFI- teatterissa 29.4.23 klo 14:00.
Lipun hinta on 52 euroa ja lisäksi tulee maksu bussikyydistä (kustannus selviää myöhemmin).
Kokonaishinta ja eräpäivä ilmoitetaan ilmoittautuneille myöhemmin. Ilmoittautuminen 31.1. mennessä Aila Parikalle aila.parikka@gmail.com tai puh. 0400 488 871.

Jyty Vihti ry: tukee jäseniään 10 eurolla Grease -musikaalin. Jyty Vihdin tuen saat lähettämällä yhdistyksen taloudenhoitaja Antti Luukkaselle
whatsappilla tai tekstarilla kuvan lipun ostokuitista sekä tilinumerosi ja nimesi. Antin puhelinnumero on 044 2410 780.

Jos osallistut 29.4. järjestettävään matkaan riittää kuva lipusta.

Jäsen saa tuen yhdestä lipusta ja tuen saa myös musikaalin muista näytöksistä, jos lippu on ostettu 10.1.23 jälkeen.