Jyty risteily 7.-8.10.2022 Silja Europalla Tallinnaan

• pe-la 7.8.10.2022
  • Silja Europa

matkan kohde vaihtui tukholmaan ja  matka piteni 2 päiväiseksi.

Jyty Vihti tarjoaa 85 e tuen per jäsen tähän tapahtumaan. Tuki maksetaan vain risteilylle osallistuneille lokakuussa. Saadaksesi tuen tulee sinun esittää matkalippusi eli hyttikortti. Lähetä tilitietosi, nimesi sekä kuva kortista osoitteeseen jyty.vihti@gmail.com.

Paikkoja on rajoitetusti, joten toimi nopeasti. Ilmoittautuminen ja maksaminen osoitteessa

www.matkapojat.fi/jyty

Lähde mukaan Jyty-risteilylle Silja Europalla 7-8.10.2022!
Jytyn risteily Silja Europalla lähtee Helsingistä Länsiterminaalista  klo 18.30 ja palaa takaisin lauantaina klo 16.00

Jokaisella matkustajalla tulee olla matkalla mukana oma voimassa oleva passi tai virallinen EU-henkilökortti.

Yksittäisvaraukset

Jos olet tekemässä varausta enintään 8 hengelle ja sinulla on tiedossa kaikkien lähtijöiden nimi ja syntymäaika, voit tehdä varauksen sivun alareunassa olevasta valikosta.

Varauksen voi myös tehdä puhelimitse Matkapoikien myyntipalvelusta puh. 010-2323 200 tai sähköpostilla myyntipalvelu@matkapojat.fi. Tällöin matkan hintaan lisätään palvelumaksu 12eur. Nettivaraamon kautta tehdyistä varauksista ei peritä palvelumaksua, tämä koskee sekä yksittäis- että ryhmävarauksia.

RyhmävarauksetJos olet tekemässä varausta enemmän kuin 8 hengelle tai sinulla ei ole vielä tiedossa kaikkien lähtijöiden nimiä ja syntymäaikoja, voit tehdä varauksen tästä varauslinkistä,  tai sähköpostitse osoitteessa ryhmat.tampere@matkapojat.fi.

HUOM! Varaukset käsitellään saapumisjärjestyksessä. Kun lähetät sähköpostivarauksen, saat automaattisen kuittausviestin siitä, että sähköposti on toimitettu perille Matkapojille. Kun varauksesi on käsitelty, saat vahvistuksen ja tiedot varauksestasi sähköpostiisi.

Hinnat/hlö

HYTTILUOKKA    HINTA

A1                            180,00

A2                            122,00

A3                            103,00

A4                              93,00

B1                            145,00

B2                            105,00

B3                              90,00

B4                              85,00

B2S yhdelle             106,00

DeLuxe 1                  320,00

DeLuxe 2                  190,00

Executive suite 1       780,00

Executive suite 2       430,00

Hintaan sisältyy risteily valitussa hyttiluokassa, Jytyn ja laivan risteilyohjelma, Buffet-illallinen ruokajuomineen sekä meriaamiainen.

LiityntäkuljetuksetVoit varata myös liityntäkuljetukset Matkapoikien busseissa, joista tarkemmat lähtöpaikat löydät varaamokartasta. Lisäksi on varattavissa Oulusta ja Rovaniemeltä liityntälentoja, joista löydät tarkemmat tiedot varauksen lisäpalvelut -kohdasta. Liityntälentoja on rajoitetusti, toimi nopeasti!

Tallink Silja Club One -kortti:

Club One  –kortin numero tulee ilmoittaa toimistoomme viimeistään 5 vrk ennen matkan alkua. Asiakas vastaa itse ilmoittamiensa tietojen oikeellisuudesta.

Myyntipalvelumme auttaa! Soita 010 2323 200

Jos haluat lisätietoa matkasta tai henkilökohtaista palvelua, soita myyntipalveluumme 010 2323 200 tai jätä soittopyyntö. Matka-asiantuntijamme auttavat sinua kaikissa matkaan liittyvissä kysymyksissä.

JÄTÄ SOITTOPYYNTÖ >
Turvallisuus Tallinkin laivoilla

Tallink on tehnyt paljon toimenpiteitä ja uudistuksia entistä turvallisemman ja väljemmän matkustamisen mahdollistamiseksi niin laivoilla kuin terminaaleissa. Toivommekin, että ennen matkaasi tutustut konkreettisiin turvallisuustoimenpiteisiin ja voisit suunnitella tulevia matkojasi luottavaisin mielin.

Lue lisää turvallisuustoimenpiteistä Tallinkin laivoilla >>

Varauksen yhteydessä on mahdollista varata myös bussikuljetus Matkapoikien kautta, pientä korvausta vastaan.