Peruttu Kutsu kesän viimeiseen ulkoilutapahtumaan Jyty Vihdin mökillä lauantaina 29.10.2022

• la 29.10.2022 klo 10
  • Jyty Vihdin mökki, Lindströminnokka

Hei Vihdin jytyläinen!

Talkoot hoidettu, tapahtuma peruttu

Kesän viimeinen koko perheen ulkoilutapahtuma järjestetään Lindströminnokan mökillä lauantaina 29.10. klo 10 alkaen. Syystalkoiden merkeissä tarjolla on rentouttavaa pikkuaskaretta, yhdessäoloa luonnon rauhassa ja maistuvaa matkaevästä palan painikkeeksi. Laitamme mökin talviteloille. Työkalut löytyvät paikanpäältä. Myös sauna lämpiää jos innokkaita löylyn lyötäviä löytyy.

Tarjoilua varten ilmoittautumiset keskiviikkoon 26.10. mennessä sähköpostilla antti.luukkanen@dnainternet.net <mailto:antti.luukkanen@dnainternet.net>  tai tekstiviestillä/WhatsAppilla puh. 044 2410 780.

Jos sinä tai perheenjäsenesi omistatte moottorisahan tai hallitsette puun kaadon, otathan heti yhteyttä. Kaadamme seuraavan kesän polttopuiksi muutaman rungon mökin lähimetsästä. Kaatamisen voi tehdä joko talkoissa tai muulloin siten kuin asiasta sovitaan. Jos omasta metsästä saamme tehtyä puita, tulee se huomattavasti edullisemmaksi kuin polttopuiden ostaminen. Näin saamme pidettyä mökin vuokran siedettävällä tasolla seuraavanakin kesänä.