Mökkikauden avajaiset

• ma 17.4.2023 klo 1723:30
  • Jyty Vihti ry mökki

Hei, Jyty Vihdin jäsen!

Kesän 2023 mökkivuokraus alkaa huhtikuun lopussa eli vappua voi viettää Jyty Vihdin mökillä. >
Mikaela Palmén tiedottaa huhtikuussa mökin vuokrauksen ohjeista ja yhteystiedoista.

Ennen vuokrauksen alkamista polkaistaan mökkikausi vauhtiin maanantaina 17.4.2023 klo 17 alkaen. Olet tervetullut nauttimaan kesäkauden ensimmäisistä löylyistä ja tutustumaan mökin tunnelmaan Lindströminnokalle. Tapahtuma on tarkoitettu kaikille kiinnostuneille Jyty Vihdin jäsenille. Perheenjäseniä voi tuoda mukana. Maksua ei peritä, päinvastoin saat maistuvaa maksutonta murkinaa ja ehkä pientä promillemäärääkin palan painikkeeksi. Mehua tai muuta virvoketta löytyy lapsille ja lapsenmielisille. Asu on vapaa eikä edes pakollinen, ainakaan saunassa.

Jos mökkikauden käyntiin polkaiseminen kiinnostaa, ilmoittaudu tarjoilua varten Antille viimeistään perjantaina 14.4. sähköpostilla antti.luukkanen@dnainternet.net tai whatsappilla tai tekstiviestillä numeroon 044 2410 780. Mainitse myös, montako hiukopalan himoitsijaa on tulossa. Jos joukossa on erityisruokavalion omaavia, kannattaa mainita ruokarajoitteista.

Mökkitoimikunnan puolesta Antti Luukkanen.