Olavi Virran Punaiset lehdet Lohjalla 4.3.2023

• la 4.3.2023 klo 15
  • Lauretus salissa Lohjalla

Jyty Vihti ry tukee jäseniään 4.3.2023 klo 15 Laurentius -salissa Lohjalla järjestettävän Olavi Virran Punaiset lehdet -konsertin lippujen ostamisessa. Tapahtuman mahdollistaa Eläkeliitto Vihdin ja Jyty Vihdin yhteistyö. Konsertin liput maksavat 33 euroa/kpl ja lisäksi tulee maksu bussikyydistä (kustannus selviää myöhemmin). Jyty Vihdin tuki lipun hintaan on 10 euroa/jäsen (tuen jälkeen lipun hinta yhdistyksen jäsenelle 23 euroa).

Sitovat ilmoittautumiset 15.1.2023 mennessä Aila Parikalle sähköpostilla aila.parikka@gmail.com. Kun ilmoittaudut, laita viestiin maininta, että olet Jyty Vihdin jäsen. Kun ilmoittautumisaika päättyy, saat ohjeet lipun ja bussikuljetuksen maksamisesta.

Jyty Vihdin tuen saat lähettämällä yhdistyksen taloudenhoitaja Antti Luukkaselle whatsappilla tai tekstarilla kännykkäkuvan lipusta sekä tilinumerosi ja nimesi. Antin puhelinnumero on 044 2410 780.

Terveisin

Jyty Vihti ry:n hallitus