Edunvalvonta

Jyty Hiidenharju ry tarjoaa jäsenilleen tehokasta edunvalvontaa paikallisella tasolla. Pääluottamusmiehet ja luottamusmiehet (Vihdin kunta, Lohjan ja Karkkilan kaupungit, Länsi-Uudenmaan hyvinvointilaue ja  koulutuskuntayhtymä Luksia) neuvottelevat jäsenten asioista työnantajan kanssa sekä auttavat jäseniä erilaisissa työelämän kysymyksissä.

Edunvalvontaan liittyvät mm. seuraavat asiat: palkkaus, tva-asiat, työaika, vuosiloma- ja sairauslomaoikeudet ym.

Neuvottelemme myös erilaisista paikallisista sopimuksista sekä työehtosopimuksissa sovituista järjestelyerien kohdentamisesta työnantajan kanssa.

Lisäksi edunvalvontaan kuuluvat mm. paikallisten työolojen kehittäminen, osallistuminen yhteistoimintaan ja työturvallisuusasiat.