Jäsenedut

MÖKKIVARAUKSET

Kesän 2018 mökkivuokraus on alkanut. Otan vastaan varauksia tänäkin kesänä joko puhelimitse tai sähköpostilla. Voit soittaa numeroon 040 5694 227. Vastaan puheluihin periaatteessa mihin aikaan tahansa (virka-aikana vastaan jos pystyn). Mikäli et saa yhteyttä, jätä tekstiviesti, niin soitan heti kun mahdollista. Sähköpostia voit laittaa osoitteeseen s.punakivi(at)gmail.com.

Mökin yhteiskäyttöpäivä on tänäkin kesänä aina keskiviikkoisin. Lisäksi yhteiskäytössä ovat seuraavat päivät; pe 1.6, Juhannus 20. - 24.6, la 7.7, su 5.8. ja la 1.9.2018. Yhteiskäyttö alkaa klo 12.00 ja päättyy klo 24.00.

Voit vuokrata mökin vuorokaudeksi tai max. kahdeksi (25 €/vrk). Mökkitoimikunnassa sovimme, että viikonloppuisin mökkiä vuokrataan vain vuorokaudeksi kerrallaan, jotta mahdollisimman moni saa nauttia viikonlopuista. Vuokraus alkaa klo 12.00 ja päättyy seuraavana päivänä klo 11.00.

Vuokra maksetaan heti kun varaus on tehty (Jyty Vihti ry FI36 5297 1420 0141 01, viitenumero 2037).

Mökin avain maksaa 8 €, jos haluat lunastaa sen itsellesi (maksu suoritetaan samoilla tiedoilla kuin mökkivuokra).

Mökille valmistuu uusi puuliiteri tänä kesänä ja kiuas uusitaan myös. Muitakin pieniä uudistuksia on tulossa.

Päivitetyt saunan lämmitysohjeet ja mökkisäännöt löytyy mökiltä. Muista laittaa nimesi vieraskirjaan ?

Leppoisia kesäpäiviä "meidän kaikkien mökillä"!

Terveisin

Sarianne Punakivi

Jytyn adresseja iloon ja suruun. Hinta 5 €/kpl.

Yhteydenotot Marjatta Hiltuseen sähköpostilla marjatta.hiltunen@vihti.fi tai p. 0500 818 038

EDULLISESTI ELOKUVIIN

Jyty Vihti ry:n jäsenetuna saat leffalippuja Vihdin Kinoon 5 €/kpl. Yhteyshenkilönä toimii pääluottamusmies Marjatta Hiltunen, johon kannattaa olla yhteyksissä etukäteen ja sopia aika lippujen noutamiselle (marjatta.hiltunen(at)vihti.fi tai p. 0500 818 038). Maksu suoritetaan Jyty Vihti ry:n tilille.

KOULUTUSTA

Koulutusvastaavan tehtäviä hoitaa Antti Luukkanen, antti.luukkanen(at)dnainternet.net tai p. 044 2410 780

Olette saaneet Jyty –lehden mukana Jytyliiton vuoden 2018 koulutuskalenterin.

Tutustukaa eri ammattialoille suunnattuihin kursseihin ja viikonloppukursseihin ja erityisesti kevään 2018 aikana oleviin kursseihin.

Mikäli olet kiinnostunut jostakin  kurssista tulosta ilmoittautumislomake Jytyliiton kotisivuilta, täytä lomake omalta osaltasi ja toimita se koulutusvastaavalle hyvissä ajoin ennen kurssin ilmoittautumisajan päättymistä.

Pääsääntöisesti Jyty Vihti ry on maksanut kurssikulut ja Jytyliitto matkakulut.

Jyty Vihti ry:n hallitus käsittelee kuitenkin aina kursseille osallistumiset ja päättää kustannusten korvauksesta. Huom!  kurssi-ilmoittautumiset aina ensin Antille eikä suoraan Jytyliittoon.

Kurssitarjontaan ja niiden ohjelmiin voitte tutustua

Hyviä, antoisia ja virkistäviä kursseja meille kaikille.

Jytyliitto järjestää ammatillista ja muuta koulutusta jäsentensä taitojen lisäämiseksi virkistäytymistä unohtamatta. Kurssit järjestetään paikallisesti, siten että matkat eivät ole kohtuuttoman pitkiä ja kursseille on helppo tulla. Kurssit ovat viikonloppuina.

Muistathan seurata myös Jytyliiton jäsenedut