Jäsenedut

MÖKKIVARAUKSET

Mökki on laitettu talviteloille.

Vuokrausta jatketaan ensi kesänä!

Jytyn adresseja iloon ja suruun. Hinta 5 €/kpl.

Yhteydenotot Marjatta Hiltuseen sähköpostilla marjatta.hiltunen@vihti.fi tai p. 0500 818 038

EDULLISESTI ELOKUVIIN

Jyty Vihti ry:n jäsenetuna saat leffalippuja Vihdin Kinoon 5 €/kpl. Yhteyshenkilönä toimii pääluottamusmies Marjatta Hiltunen, johon kannattaa olla yhteyksissä etukäteen ja sopia aika lippujen noutamiselle (marjatta.hiltunen(at)vihti.fi tai p. 0500 818 038). Maksu suoritetaan Jyty Vihti ry:n tilille.

KOULUTUSTA

Koulutusvastaavan tehtäviä hoitaa Antti Luukkanen, antti.luukkanen(at)dnainternet.net tai p. 044 2410 780

Olette saaneet Jyty –lehden mukana Jytyliiton vuoden 2018 koulutuskalenterin.

Tutustukaa eri ammattialoille suunnattuihin kursseihin ja viikonloppukursseihin ja erityisesti kevään 2018 aikana oleviin kursseihin.

Mikäli olet kiinnostunut jostakin  kurssista tulosta ilmoittautumislomake Jytyliiton kotisivuilta, täytä lomake omalta osaltasi ja toimita se koulutusvastaavalle hyvissä ajoin ennen kurssin ilmoittautumisajan päättymistä.

Pääsääntöisesti Jyty Vihti ry on maksanut kurssikulut ja Jytyliitto matkakulut.

Jyty Vihti ry:n hallitus käsittelee kuitenkin aina kursseille osallistumiset ja päättää kustannusten korvauksesta. Huom!  kurssi-ilmoittautumiset aina ensin Antille eikä suoraan Jytyliittoon.

Kurssitarjontaan ja niiden ohjelmiin voitte tutustua

Hyviä, antoisia ja virkistäviä kursseja meille kaikille.

Jytyliitto järjestää ammatillista ja muuta koulutusta jäsentensä taitojen lisäämiseksi virkistäytymistä unohtamatta. Kurssit järjestetään paikallisesti, siten että matkat eivät ole kohtuuttoman pitkiä ja kursseille on helppo tulla. Kurssit ovat viikonloppuina.

Muistathan seurata myös Jytyliiton jäsenedut